Forum Forum Dyskusyjne Klasy IIa z LO Braniewo Strona Gwna Forum Dyskusyjne Klasy IIa z LO Braniewo
Witamy Na Forum Dyskusyjnym Naszej Klasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Cześć dziewczyny.Nie odzywalam się wczoraj,bo leżałam w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Klasy IIa z LO Braniewo Strona Gwna -> Szkoa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Egon


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: Cześć dziewczyny.Nie odzywalam się wczoraj,bo leżałam w

Sunshine..
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozniej przeze mnie.
Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najbardziej trendy są paznokcie ciemnoczerwone, bordowe, śliwkowe, czekoladowe i w odcieniu fuksji. [link widoczny dla zalogowanych] I sa to wnioski nie wyciagniete z lektury, ale z zycia i bezposredniego kontaktu z nimi.
Zab jest wrazliwy i obolaly na dotyk. A może można to gdzieś kupic w internecie? podobno nie boli.. Witam Nie ważyłam się dzisiaj, zresztą to nieważne. [link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam do kliknięcia na zdjęcie, gdyż starałam się dać je w dużej rozdzielczości, aby było widać efekt - w tym wypadku liftingujacy, aczkolwiek na cienie pod oczami ta metoda również ma dobre zastosowanie. w moim przypadku - zdecydowne wzmocnienie miesni (twarde nawet gdy nie napinam!) i splaszczenie brzucha. Nie chce byc monotematyczna ale to nie jest ani w interesie lekarzy ani przemyslu farmaceutycznego zeby ludzie leczyli proste przypadlosci domowymi sposobami. itd.! no ale on nie ma prawa do myslenia i uczuc no bo przeciez pijak i zatruwa ci zycie do jennyjenny aaaaaaaa8---------------Ania--------------24----------- -łódzkie------------------16---------DZ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bussska:*:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kurcze nie wiedzialam ze staranie sie o dziecko jest takie trudne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Znają się na rzeczy. także nie ma co sie załamywać jednak da się wygrać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Baleyage też robię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i nawet na kafe mnie znalazły

to ja juz na czarno [link widoczny dla zalogowanych] Tez przyjechalam tutaj za miloscia, niby jest okey, mamy tez dziecko, ale jakbym miala sie cofnac i wybierac jeszcze raz to nie jestem pewna czy postapilabym tak samo.
Jej d**a, jej sprawa co z nią robi. jak idzie szostka??? a ja zawsze chciałam studiowac położnictwo- i studiuję zgodnie z wolą, od tego roku akademickiego. - dodatkowo w tej dziurce niefartownie znalazła się kokardka od szwu, która powinna wystawać chyba poza dziąsło jako zawiązanie - a siedzi w tej dziurce i jak ruszam językiem i zahaczam o dwie wystające nitki połączone z tą kokardką, poruszają również ją - w środku dziąsła Denko. [link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze ważne jest z jakiego materiału jest ten komplet. troche to mam liczyc glodowke z ta kolacja razem czy od nowa?jesli z kolacja to dzis moj 3 dzien zaj**i** sie czuje powoli staje sie lekka a o jedzeniu juz nie mysle ani glodu nei czuje J.L.DAVID w Galerii Krakowskiej Pomocy? no a poza tym dziewczyny odzywajcie sie czasem.mysle ze to dobry pomysl zeby od czasu do czasu wymienic sie komentarzami,pochwalic wynikami,o cos spytac, cos doradzic, etc. Mirable, nie za bardzo rozumiem te 2 000 euro na 13 miesiecy. Ta pani, ktora watpi w to, ze mozna wygladac o 15 lat mlodziej chyba nie grzeszy zbytnia inteligencja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszly pomaranczowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z resztą - dlaczego jest tak, że o Annie Jantar mówi się, że to piękna kobieta, a o Natalii coś zupełnie przeciwnego?
Ja kupiłem maść na allegro - tanio bo 15zł z przesyłką i nie trzeba latać po aptekach, tak jak ja szukałem w całym mieście i nie znalazłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://gwiazdy.wp.pl/wiadomosc.html?kat=16093 &wid=8550672

Pytanie oczywiscie o pre paid.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama mam nos po op., ale nie jest nawet w połowie tak ładny jak kręconej, chociaż jest ładny. 3) po tym jak płyn zostanie wprowadzony, trzeba go potrzymać z 10-15 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nic 2 lata cały czas monitorowałam cykl i owulacja była , pęcherzyk był, pękał , przytulanki były we właściwym czasie i NIC.Potem rok przerwy , zwątpienie .W pażdzierniku ubiegłego roku przypomniałam sobie że kiedyś miałam problemy z prolaktyną ( choć pokarmu nie mam ) zrobiłam badanie i znów pierwszy wynik dobry ale drugi z obciążeniem 21 razy większy , poszłam do lekarza , znów bromergon stopniowo od ćwiartki w sumie w grudniu zaczęłam brać całą tabletkę na noc a w lutym zaszłam w ciążę!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przyjmuje na energetycznej. [link widoczny dla zalogowanych] Szczerze mówiąc myślałam że to będzie bardziej coś szałowego.
nie wierzę w to że dr Sankowski i jego asysteńci zgodzili by się wykonać tyle operacji za zupełną darmochę nie wierzę bo nikt by się nie zgodził zwłaszcza że \głupi lifting\ robi się jakieś 3 godziny Chcialabyś tak po 2ce wyglądać albo i po jednym pokochac?! Nie maltretuje się bardzo męczącymi ćwiczeniami - ćwiczę jogę od paru lat więc nie powinno być to zaskoczeniem dla organizmu, zwykła rutyna. i gówno, wyglądam znacznie starzej niż przed zabiegiem, skóra wisi jak u mopsa, a reklamacji nikt nie przyjmie, radzę uważać na to całe fotoodmładzanie, bo tu same reklamy gabinetów! [link widoczny dla zalogowanych]
i co lubisz?? witam w naszym gronie co do alkoholu podobno nie polecaja bo cisnienie wzrasta i głowa boli ja wole nie łaczyc ale to moze indywidualnie moze jedno piwko lub lampka wina , ale to juz od ciebie zalezy Widziałam z nią kilka odcinków reality i miło mi się na nią patrzy - jest słodka i śmieszna w tej swojej blondynkowatośći. i tak powinno być już zawsze!!! jest nadzieja,że będę laską. Przychodze do niego za te kilka dni i powiedzial ze nie moze wykonac zabiegu bo jeszcze jest stan zapalny tzn ropa, zaczerwienienie. Sama posiadam trampki firmy converse już prawie 3 rok i mocno je sobie chwalę.
[link widoczny dla zalogowanych]
brakło parę metrów...
[link widoczny dla zalogowanych]
nie,to nie geny
[link widoczny dla zalogowanych]

536977a48daf677dfd6bdc9b7068c352 [url]http://organo-collegiale-modulistica.txcbmz.b iz/ [/url] [url]http://campanella-pianoforte.sfupeh.biz/ [/url] [url]http://protocollo-diagnostico-rm.txcbmz.biz/ [/url] [url]http://associazione-italiana-volontari-sangue .cuxojo.biz/ [/url] [url]http://quotidiano-la-voce-di-romagna.zqemjp.b iz/ [/url] [url]http://bice-schermo.sfupeh.biz/ [/url] [url]http://noleggio-studio-registrazione-milano.s mtpld.biz/ [/url] [url]http://legge-regionale-n-28-91-toscana.fmyrxs .biz/ [/url] [url]http://american-conquest-trucco.ftgmns.biz/ [/url] [url]http://apprendista-commessa-stipendio-forum.z qemjp.biz/ [/url] f0bd15bc4c04b02533089147dbde4c5b
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczynam podejrzewac, ze sama jestes po liftingu, stad wiesz, ze dobrego liftingu nie widac, ale nikt ci lat nie odejmuje [url=http://www.gowork.pl/programy_promocyjne ,20]Szkolenia Fryzjerskie Warszawa[/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny piszcie po jaki tabletkach urosły wam piersi i jakich nie polecacie, bo przytyłyście!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I od tego czasu czuję straszny ból i pieczenie twarzy-jakby mi ktoś na nią wrzatek wylewał.
Milego wieczorku!
mam bardzo wrazliwe zeby i obawiam sie bolu i krwawienia dziasel
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziwne... [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy jak wyjdzie.
Pozdrawiam wszystkich goraco! Od czasu jak robie sobuie wlewki czuje się lepiej, poprawiła mi się cera i wogóle jest lepiej. cd. Efekty oczywiście opiszę. Mam 20 dni zaległego urlopu, więc chciałabym nikomu w pracy nie mówić o kolejnej ciąży wcześniej niż pod koniec I trymestru, tylko co kilka dni iść na kilkudniowy (zasłużony) urlop. [link widoczny dla zalogowanych]
Po pierwsze czy masz długie włosy, bo im dłuższe tym mniej się kręcą gdyż są cieższe i grawitacja czy ni swoje. Potem to odcedź i nałóż na włoski. bo te zarobki , wyjazdy rodzinne...to jak z innej planety , normalnie kosmos. Zal mi go strasznie. >mam b.duzy kontakt z ludźmi i znam ich pesele-stąd moje wnioski,bo naprawde ,dziwne ,ze przez tyle lat nikogo nie spotkałam o kogo nam chodzi więc jak możliwe to proszę dalej o powalający przykład> Dolegliwości mogą nieco złagodzić ziołowe nasiadówki np. - kilogramy - przez ostatnie 4 miesiące przybyło mi ich 6.
odciąc kawalek liscia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałbym pracować w wśród przyjaciół.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas chodziło by imiona były krótkie mamy długie nazwisko no i nie lubimy imion na czasie wolimy stare więc jak się nic nam nie zmieni to pewnie tak zostanie.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Klasy IIa z LO Braniewo Strona Gwna -> Szkoa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin